Vaše reakce

Velká rodinná rada

Mgr. Eva Cupalová, třídní učitelka 5.E, ZŠ Angel, Praha | 22.06.2019

Dobrý den,

děkujeme za program Velká rodinná rada. Program byl velmi kvalitně připravený, děti pracovaly se zájmem, téma se hodilo přesně k výuce.

Mgr. Eva Cupalová, třídní učitelka 5.E

Cesta za pokladem Černého piráta

Marcela Pávková | 02.06.2019

Dobrý den,

moc děkujeme za výborně připravený program, ve kterém si děti 1. třídy procvičily hravou formou matematické představy, úvahy, kombinace a aktivně hledaly správné řešení. Děti byly z cesty za pirátem nadšené a moc se těší na další program s Vámi.

Děkuji,
Marcela Pávková

Houstone, máme problém

ZŠ Benešov | 28.05.2019

Dobrý den,

chci touto cestou velmi poděkovat - byli jsme nadšeni.
Nápady, pomůcky, provedení - nemělo to chybu.
Takovou výuku my dětem běžně dopřát nemůžeme, takže díky za váš program.

S pozdravem
Jana Cudlínová

Cesta za pokladem Černého piráta

Mgr. Helena Brejlová, třídní učitelka 2.C | 16.05.2019

Děti byly vtaženy do děje hledání pokladu na ostrově obydleném piráty. Při společné cestě bylo zapotřebí vyřešit mnoho nejrůznějších úkolů a hádanek, ve kterých děti prakticky využily svoje dosavadní znalosti z matematiky (násobilka, prostorové vnímání, geometrie, sčítání a odčítání).

Akce přispěla k podpoře dobrých vztahů ve skupině a u mnohých žáků zvýšila motivaci k dalšímu poznávání matematiky. Během jednotlivých úkolů byla jasně sdělena pravidla konkrétních úkolů a současně byla neustále vhodně připomínána pravidla správného chování k sobě navzájem.

Lektoři splnili svou funkci výborně. Jednotlivé úkoly dětem překládali jasně a srozumitelnou formou. Dokázali svým vystupováním zaujmout všechny žáky a zapojit je do činnosti. Při činnostech využívali nejrůznější pomůcky a reálné předměty, které celý příběh vhodně doplnily.

Velká rodinná rada

ZŠ Neveklov | 15.05.2019

Dobrý den,

program nás nadchnul. Paní lektorka byla skvělá, vše probíhalo bez problémů.

Dětem i paním učitelkám se program líbil, ještě druhý den o něm děti hovořily a vyprávěly, co zažily, kolik utratily a za co.

Jsme velice rádi, že jsme měli možnost se s Vaším programem seznámit a budeme se těšit na další spolupráci.

S pozdravem
Mgr. Martina Šťástková,

ředitelka školy

Velká rodinná rada

ZŠ Ke Kateřinkám | 14.05.2019

Oslovila jsem paní učitelky a žáky na hodnocení.
Napsali toto:
- super, výborný program, dobře vymyšlené,bylo to zábavné a ne nudné, program nebyl pozadu - youtube

- dobrý příběh, krásně provedené, ocenili, že rodiny nebyli úplně normální

- krásné pomůcky, ocenili, že dostali peníze a viděli jak utrácejí

- hry, úžasně udělaná sazka a sázky, losovací zařízení

- lekce do života, co si pojistit

- moc sympatická paní - děkujeme

- Jinak to bylo celkově moc pěkné

- Beseda byla pro žáky zajímavá, pracovali dobře, soustředili se.

- Lektorka měla připravené hezké a názorné materiály. Žáci pracovali s různými situacemi v humorných rodinách, seznámili se s rozpočtem rodiny, pojištěním, cenami v obchodech, možnostmi výdělku.

- Minusem bylo to, že se muselo pospíchat - chtělo by to víc času.

Duhový cirkus

MŠ Bystříce | 24.04.2019

Dobrý den,

chtěly bychom touto cestou poděkovat za krásné divadelní představení, které se dětem velmi líbilo. Celým představením se prolínala pohádka Duhový cirkus s důležitou postavou havrana, který děti velice motivoval. V jednotlivých pasážích byly zapojeny děti nejen při procvičování předmatematické gramotnosti (počet puntíků na kostce = počtu skoků, geometrické tvary rozlišit poskládat z dřívek...), ale mohly si vyzkoušet různé role (např.: proměnily se ve zvířátka v cirkuse,..)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek

Reakce dětí

Reakce dětí ze 4. třídy na Hru o přežití v ZŠ Martina Luthera v Plzni

13.11.2016 00:22

- Ahoj Veroniko, bylo to moc super. Děkuji, že si sem přijela. Nejvíc se mi líbilo stavění s kostkami. Příště sem můžeš zase přijít, moc se na tebe budu těšit. A nakreslila si ty kostky moc hezky.

- Milá Verčo, moc se mi tvůj přednes líbil. Je to moc hezké, že jsi k nám přijela prezentovat. Moc věcí jsme se všichni dozvěděli od tebe z minecraftu. Nejvíc se mi líbilo, jak jsme skládali kostičky. Samozřejmě se mi líbilo všechno. A s těma kostičkama jsi si dala velkou práci, moc se mi líbily. A chtěla bych takový další přednes. Od Markéty ze 4. B.

- Milá Veroniko, bylo to krásné a úhledné. Bylo vidět, že jsi si s tím dala velkou práci. Asi budu mluvit za celou 4. B, když řeknu, že jsi úžasná. Nejvíce se mi líbilo to stavění s kostek a video. Tvá besídka o hře Minecraft je super! Míša

Další reakce najdete v naší galerii.

Amélie ve světě komiksu, 5. A ze ZŠ Lyčkovo náměstí, Praha

08.10.2015 22:11

- Líbilo se mi, jak měli masky na Čtyřlístek a jak měli všelijaké bubliny.
- Dozvěděla jsem se spoustu nových slov.
- Bylo to vtipný
- Líbilo se mi, jak jsme koukali na Amélii.
- Líbil se mi Tomáš.
- Líbily se mi komiksové postavy
- Vtipné bubliny
- Líbilo se mi, jak jsem předváděla komiksovou postavičku.
- Hry s dobrovolníky
- Líbil se mi film o Amélii.
- Líbilo se mi, že dávali obrázky.
- A líbilo se mi, jak to měli vtipný. A taky, že nás do toho zapojili.
- Odnesla jsem si informace.
- Líbilo se mi, jak Viktor popisoval Tomáše.
- Mám novou knížku, kterou si chci přečíst
- Vím, jak se tvoří komiks a obrázky
- Jak dělali různý srandičky.
- Líbila se mi ta beseda úplně celá.
- Znám novou spisovatelku
- Mně se nejvíc líbilo, jak nám ukázali jak, nakreslit auto co jede
- Líbilo se mi, jak nám dávali ty pracovní listy.
- Líbil se mi Tomáš, jak je vtipný
- Líbilo se mi, že pro nás měli tu trpělivost.
- Líbil se mi celý projekt, i jak šaškoval Tomáš, rekvizity byli suprové. A jak Veronika vše dobře vysvětlila…
- Líbil se mi na konci ten film, jak to udělali.
- Určitě si Amélii přečtu.

Dobrodružná matematika

30.05.2015 16:09

Ve středu 13. 5. 2015 jsme zavítali s programem Dobrodružná matematika do ZŠ ML v Plzni. Námořníci z 1. B nám napsali... 

Ve středu byla dobrodružná matematika. Co jsme dělali? Hráli jsme si na námořníky, rybáře a zpívali jsme píseň. Námořníci byli Kuba a Veronika. Moc se mi to líbilo a nakonec jsme dostali dukáty.
Magdalena Brabcová

Moc se mi líbila dobrodružná matematika. Hráli jsme na rybičky. Kuba byl námořník, Verča a já taky. Pluli jsme lodí a skládali jsme z tvarů můstek. Z kostek jsme stavěli hvězdičky. Ta Dobrodružná matematika byla super.
Alžběta Holubcová

Ve středu 13. 5. byla Dobrodružná matematika. Dělali jsme spoustu úkolů. Připravila to Veronika a Kuba. Byli to námořníci. Měli loď a mapu. Podle mapy jsme dělali úkoly. Měřili jsme velrybu, chytali turboželvu, stavěli z kostek souhvězdí a pak i most. Moc se mi to líbilo. Dělali jsme spoustu dalších suprových úkolů. Nakonec jsme našli poklad. Byli to mince.
Eva Friedrichová

Ve středu šly první třídy na Dobrodružnou matematiku. Hráli jsme na námořníky, kteří hledají poklad. Měli jsme loď, která se jmenovala Dobrodruh. Dělali jsme různé úkoly, např. měřili jsme velrybu nebo stavěli různá souhvězdí. Chcete vědět, kdo byl za ty námořníky kromě nás? Kuba a Veronika.
Šimon Albert Buriánek