Vaše reakce

CESTA ZA POKLADEM

ZŠ Světice 1. třídy | 22.05.2018

Děti byly nadšené, celou dobu se zaujetím pracovaly - motivace super!! Promyšlený program, zaměřený na matematiku, žádná" laciná estráda". Oba moderátoři na profes. úrovni, mají pěkný vztah k dětem, komunikace je bez jakýchkol. potíží. Určitě bychom v budoucnu chtěli využít i další programy.
Děkujeme!

Stroj času v ZŠ Vrané nad Vltavou

Jaroslava Hnátová | 16.03.2018

Krásné a smysluplné téma stroje času, vynálezů a objevů, dechberoucí rekvizity, obsah i forma přiměřená věku, aktivizace žáků atd. I díky těmto aspektům můžu hodnotit tento program Besedária za velmi povedený. Žákům se čas strávený s Vámi velmi líbil, po celou dobu udrželi pozornost, aktivně se programu účastnili, dozvěděli se spousty nových informací.

Všem kolegům vyučujícím v pátých třídách mohu jen doporučit.

Stroj času v ZŠ Hostivice

Iva Hlásenská | 10.03.2018

Neskutečně přínosný pro děti i pro mne..Opět jsem si uvědomila, jak je důležité pracovat s dětmi, jakým způsobem jim předkládat látku, co dělat pro to, aby je zkoumání, poznávání bavilo..Jejich nadšení, zápal, snahu jste viděli sami..Jsem na ně moc pyšná!!

No a Vy a Váš kolega? Prostě smekám a velice děkuji. Pokračujte,prosím, v těchto programech, opravdu jsem nic tak zajímavého dlouho neviděla.

Stroj času z pohledu učitele

Mgr. Eva Ciprysová, ZŠ německo-českého porozumění | 13.02.2018

Program Stroj času mohu velmi, velmi doporučit. Děti jsou zapojené od první do poslední minuty a pracují intenzivně v týmech. Téma vynálezů je výborně zpracováno včetně mezipředmětových vazeb (dějepis - fyzika - matematika), naprosto odpovídá a vhodně doplňuje osnovy RVP. Mezi dětmi je nutná interakce, aby dokázaly zadané úkoly splnit a mají možnost si na vlastní kůži vyzkoušet konstruktivní vynálezy.

Blahopřeji tvůrcům k takto bezvadně připravenému a smysluplnému programu :)

Stroj času očima dětí ze ZŠ německo-českého porozumění

ZŠ německo-českého porozumění | 13.02.2018

V únoru 2018 jsme se my, čtvrťáci a pá'táci,vypravili pomocí Stroje času za světovými vynálezci. Cesta to byla vskutku napínavá a zábavná. Pracovali jsme v týmech, takže zadané úkoly jsme dokázali překonat. Průvodci nám byli světoznámí vynálezci jako je Archimedes, Leonardo da Vinci, ale i Thomas Alva Edison.

Besedárium umělo úspěch.

ZŠ Všehrdova | 20.01.2018

2.B se vydala v rámci matematiky na Cestu za pokladem Černého piráta.Žáci museli vyluštit zašifrovanou mapu, dostat se ze zajetí a překonat propast. Pak se jim podařilo najít poklad. Program připravila paní Krištofová a Besedárium.

4.A žáci se vydali na dobrodružnou cestu vesmírem. Jejich cílem bylo najít planetu, kam by se lidstvo mohlo přestěhovat. Oba programy ukázali dětem využití aritmetiky, geometrie v prostoru, kombinatoriky profesora Hejného.


Moc se nám matematika jinak líbila. Mgr. Iva Reicheltová

Re: Besedárium umělo úspěch.

Odkaz na fotografie | 20.01.2018

https://zsvsehrdova.cz/2017/12/12/besedarium-melo-uspech/

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek

Reakce dětí

Reakce dětí ze 4. třídy na Hru o přežití v ZŠ Martina Luthera v Plzni

13.11.2016 00:22

- Ahoj Veroniko, bylo to moc super. Děkuji, že si sem přijela. Nejvíc se mi líbilo stavění s kostkami. Příště sem můžeš zase přijít, moc se na tebe budu těšit. A nakreslila si ty kostky moc hezky.

- Milá Verčo, moc se mi tvůj přednes líbil. Je to moc hezké, že jsi k nám přijela prezentovat. Moc věcí jsme se všichni dozvěděli od tebe z minecraftu. Nejvíc se mi líbilo, jak jsme skládali kostičky. Samozřejmě se mi líbilo všechno. A s těma kostičkama jsi si dala velkou práci, moc se mi líbily. A chtěla bych takový další přednes. Od Markéty ze 4. B.

- Milá Veroniko, bylo to krásné a úhledné. Bylo vidět, že jsi si s tím dala velkou práci. Asi budu mluvit za celou 4. B, když řeknu, že jsi úžasná. Nejvíce se mi líbilo to stavění s kostek a video. Tvá besídka o hře Minecraft je super! Míša

Další reakce najdete v naší galerii.

Amélie ve světě komiksu, 5. A ze ZŠ Lyčkovo náměstí, Praha

08.10.2015 22:11

- Líbilo se mi, jak měli masky na Čtyřlístek a jak měli všelijaké bubliny.
- Dozvěděla jsem se spoustu nových slov.
- Bylo to vtipný
- Líbilo se mi, jak jsme koukali na Amélii.
- Líbil se mi Tomáš.
- Líbily se mi komiksové postavy
- Vtipné bubliny
- Líbilo se mi, jak jsem předváděla komiksovou postavičku.
- Hry s dobrovolníky
- Líbil se mi film o Amélii.
- Líbilo se mi, že dávali obrázky.
- A líbilo se mi, jak to měli vtipný. A taky, že nás do toho zapojili.
- Odnesla jsem si informace.
- Líbilo se mi, jak Viktor popisoval Tomáše.
- Mám novou knížku, kterou si chci přečíst
- Vím, jak se tvoří komiks a obrázky
- Jak dělali různý srandičky.
- Líbila se mi ta beseda úplně celá.
- Znám novou spisovatelku
- Mně se nejvíc líbilo, jak nám ukázali jak, nakreslit auto co jede
- Líbilo se mi, jak nám dávali ty pracovní listy.
- Líbil se mi Tomáš, jak je vtipný
- Líbilo se mi, že pro nás měli tu trpělivost.
- Líbil se mi celý projekt, i jak šaškoval Tomáš, rekvizity byli suprové. A jak Veronika vše dobře vysvětlila…
- Líbil se mi na konci ten film, jak to udělali.
- Určitě si Amélii přečtu.

Dobrodružná matematika

30.05.2015 16:09

Ve středu 13. 5. 2015 jsme zavítali s programem Dobrodružná matematika do ZŠ ML v Plzni. Námořníci z 1. B nám napsali... 

Ve středu byla dobrodružná matematika. Co jsme dělali? Hráli jsme si na námořníky, rybáře a zpívali jsme píseň. Námořníci byli Kuba a Veronika. Moc se mi to líbilo a nakonec jsme dostali dukáty.
Magdalena Brabcová

Moc se mi líbila dobrodružná matematika. Hráli jsme na rybičky. Kuba byl námořník, Verča a já taky. Pluli jsme lodí a skládali jsme z tvarů můstek. Z kostek jsme stavěli hvězdičky. Ta Dobrodružná matematika byla super.
Alžběta Holubcová

Ve středu 13. 5. byla Dobrodružná matematika. Dělali jsme spoustu úkolů. Připravila to Veronika a Kuba. Byli to námořníci. Měli loď a mapu. Podle mapy jsme dělali úkoly. Měřili jsme velrybu, chytali turboželvu, stavěli z kostek souhvězdí a pak i most. Moc se mi to líbilo. Dělali jsme spoustu dalších suprových úkolů. Nakonec jsme našli poklad. Byli to mince.
Eva Friedrichová

Ve středu šly první třídy na Dobrodružnou matematiku. Hráli jsme na námořníky, kteří hledají poklad. Měli jsme loď, která se jmenovala Dobrodruh. Dělali jsme různé úkoly, např. měřili jsme velrybu nebo stavěli různá souhvězdí. Chcete vědět, kdo byl za ty námořníky kromě nás? Kuba a Veronika.
Šimon Albert Buriánek