Vaše reakce

Hra o přežití v ZŠ Rudná

L. Barvová, I. Konečná | 26.01.2017

Dne 25. 1. 2017 se třídy IV. A a IV. B nechaly plně vtáhnout do programu Besedária, který se jmenoval „Hra o přežití!“. Tento interaktivní pořad pracoval s učivem přírodovědy a vlastivědy. Využíval stavební prvky a dobrodružnou atmosféru počítačové hry Minecraft. Hned v úvodu skvělá lektorka paní Veronika Krištofová s dětmi (pro paní učitelky) vybrala pozitiva počítačových her. Současně ovšem zdůraznila, že problém není v hraní, ale v závislosti.
Pak už čas letěl. Beseda střídala práci s kostkami, s projekcí na interaktivní tabuli, s vyplňováním pracovního listu. Děti byly nadšené, neboť činnost je bavila a očividně uměly něco, co skoro neznaly paní učitelky! Ty tak měly možnost vplout do světa, který dobře znají i ti žáci, kteří se ještě ani jednou nebyli schopni sami podívat do elektronické žákovské knížky.
Každopádně byl pořad velmi kvalitní a netradiční formou poučil všechny účastníky o tom, že voda, vzduch, půda, světlo a teplo od Slunce jsou základními podmínkami pro přežití.

L. Barvová, I. Konečná

Houstone, máme problém

ZŠ Psáry, Monika Mazůrová | 03.01.2017

Vážená paní Veroniko Krištofová,

chtěla jsem vám oběma pilotům poděkovat za velice profesionálně provedený interaktivní program "Houstone, máme problém" pro děti
z mé 4. A z MŠ a ZŠ Psáry. Děti se učily aniž by to snad poznaly. Vypadalo to jako by se velice dobře bavily, ale přemýšlely, vymýšlely, mírně
i soutěžily, počítaly, taktizovaly, ale hlavně byly ten den šťastné! Byla to prostě nádhera.
Ještě jednou veliké díky i za inspiraci,
nadšení jít zase dál!

Zdravím Vás Monika Mazúrová, tř. uč. 4.A

Beseda Jsem Youtuber!

Natalie Matyas | 16.12.2016

Dobrá den,

dětem se beseda moc líbila, klidně by besedovaly i další hodinu :-) - čas besedy bych doporučila klidně prodloužit na 90 min.

Ze strany mně jako dospělé bych uvítala, kdyby zaznělo více zkušeností z praxe, když děti se někam registrují, nebo někomu neznámému dají informace, jak jim to může i v budoucnu uškodit - viz poustovaní vtipných fotek v budoucnosti, když pak hledají práci apod.

Děkujeme za besedu, doufám, že spokojenost byla oboustranná, pan Luksch je entusiasta a nadšenec, takových lidí je dnes potřeba :-)

S pozdravem. Natalie Matyas

Hra o přežití

ZŠ Brána jazyků | 16.12.2016

Dobrý den,

moc děkuji za prezentaci s názvem Hra o přežití. Zejména oceňuji kamárádský a přátelský postoj k dětem a také bezprostřední reakce na dotazy dětí.

Hezké Vánoce přeje Markéta Kopřivová

Reakce od žáků ZŠ Jižní a Amélii ve světě komisku

František Walter | 29.06.2016

V pondělí 16.5. k nám přišly Verča s Tomem. Povídali nám o komiksech. Protože program se jmenoval Amélie ve světe komiksu. Vysvětlovaly nám různé komiksy. Nejčastěji je asi s více obrázky a bublinami a ještě je také s mnoha obrázky ale zase je bez bublin a ještě je jeden způsob a ten se nazývá cartoon. Čte se to jako kartůn. Je to jeden obrázek s jednou nebo více bublinami. Bubliny se rozdělují na více druhů, mluvící……., myslící……… a křičící…… Říkaly, že první komiks byl yellow kid neboli žlutý kluk a vznikl v Americe a vznikl, protože dříve lidé v Americe uměli jen svoji řeč. A když byl ten komiks, tak lidé věděli, co to znamená. Žlutý kluk neměl bubliny, ale psalo se mu to na jeho žluté oblečení. Psalo se mu to aglicky a tak se lidé naučily anglicky. Amélie ve světě komiksu se to jmenovalo podle knihy ta se jmenovala stejně. Knihu napsala Petra Neomilnerová a nakreslil to Lubomír Kupčík. Skoro jako jediní jsme viděli Amélie a kočičí painisimo v komiksu. Bylo to úůůůžasné doporučí vám to mělo to 5 hvězdiček. A bez chybičky.

Reakce od žáků ZŠ Jižní a Amélii ve světě komisku

Anna Petrová, ZŠ Jižní | 29.06.2016

16.5. měla třída 3. J program Amélie ve světě komiksu. Prováděli to Verča a Tom, kteří znají autorku Petru Neomillnerovou a ilustrátora Lubomíra Kupčíka, kteří napsali tři knihy: Amélie a tma, Amélie a barevný svět, Amélie a duchové. Učili nás, jak se dělá takový komiks. Celé to bylo o Amélii, která se utopila i s její maminkou. Amélii je 12 už 150 let. Po chvílích si někoho zavolali, aby jim dělal komiksovou postavu, která se nesměla hýbat a k ní dali nějakou bublinu, třeba mluvící ŘEČ, myslící MYSL a křičící KŘIK. Pak nás také učili, jak se dělají v komiksu zvuky, třeba krák, žbluňk, crrr. Měli jsme 3 listy a na nich: kreslení zvuků, pak nakreslit Amélii a udělat reklamu na květiny. Na závěr nám pustili komiks Amélie, který ještě nevyšel. Byli jsme z mála dětí na světě, které ho viděli. Moc se mi to líbilo, bylo to krásné a hravé. Moc bych chtěla poděkovat Verče a Tomovi za to, že nám to připravili.

Ubráním se!

Jitka Chytrá | 07.06.2016

Dobrý den,
chtěla bych moc poděkovat za perfektní kurz sebeobrany - deváťáci byli nadšení a moc se jim to líbilo! Lektoři byli velice příjemní a odvedli skvělou práci!
Tento program budu všem doporučovat!

<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>

Přidat nový příspěvek

Reakce dětí

Reakce dětí ze 4. třídy na Hru o přežití v ZŠ Martina Luthera v Plzni

13.11.2016 00:22

- Ahoj Veroniko, bylo to moc super. Děkuji, že si sem přijela. Nejvíc se mi líbilo stavění s kostkami. Příště sem můžeš zase přijít, moc se na tebe budu těšit. A nakreslila si ty kostky moc hezky.

- Milá Verčo, moc se mi tvůj přednes líbil. Je to moc hezké, že jsi k nám přijela prezentovat. Moc věcí jsme se všichni dozvěděli od tebe z minecraftu. Nejvíc se mi líbilo, jak jsme skládali kostičky. Samozřejmě se mi líbilo všechno. A s těma kostičkama jsi si dala velkou práci, moc se mi líbily. A chtěla bych takový další přednes. Od Markéty ze 4. B.

- Milá Veroniko, bylo to krásné a úhledné. Bylo vidět, že jsi si s tím dala velkou práci. Asi budu mluvit za celou 4. B, když řeknu, že jsi úžasná. Nejvíce se mi líbilo to stavění s kostek a video. Tvá besídka o hře Minecraft je super! Míša

Další reakce najdete v naší galerii.

Amélie ve světě komiksu, 5. A ze ZŠ Lyčkovo náměstí, Praha

08.10.2015 22:11

- Líbilo se mi, jak měli masky na Čtyřlístek a jak měli všelijaké bubliny.
- Dozvěděla jsem se spoustu nových slov.
- Bylo to vtipný
- Líbilo se mi, jak jsme koukali na Amélii.
- Líbil se mi Tomáš.
- Líbily se mi komiksové postavy
- Vtipné bubliny
- Líbilo se mi, jak jsem předváděla komiksovou postavičku.
- Hry s dobrovolníky
- Líbil se mi film o Amélii.
- Líbilo se mi, že dávali obrázky.
- A líbilo se mi, jak to měli vtipný. A taky, že nás do toho zapojili.
- Odnesla jsem si informace.
- Líbilo se mi, jak Viktor popisoval Tomáše.
- Mám novou knížku, kterou si chci přečíst
- Vím, jak se tvoří komiks a obrázky
- Jak dělali různý srandičky.
- Líbila se mi ta beseda úplně celá.
- Znám novou spisovatelku
- Mně se nejvíc líbilo, jak nám ukázali jak, nakreslit auto co jede
- Líbilo se mi, jak nám dávali ty pracovní listy.
- Líbil se mi Tomáš, jak je vtipný
- Líbilo se mi, že pro nás měli tu trpělivost.
- Líbil se mi celý projekt, i jak šaškoval Tomáš, rekvizity byli suprové. A jak Veronika vše dobře vysvětlila…
- Líbil se mi na konci ten film, jak to udělali.
- Určitě si Amélii přečtu.

Dobrodružná matematika

30.05.2015 16:09

Ve středu 13. 5. 2015 jsme zavítali s programem Dobrodružná matematika do ZŠ ML v Plzni. Námořníci z 1. B nám napsali... 

Ve středu byla dobrodružná matematika. Co jsme dělali? Hráli jsme si na námořníky, rybáře a zpívali jsme píseň. Námořníci byli Kuba a Veronika. Moc se mi to líbilo a nakonec jsme dostali dukáty.
Magdalena Brabcová

Moc se mi líbila dobrodružná matematika. Hráli jsme na rybičky. Kuba byl námořník, Verča a já taky. Pluli jsme lodí a skládali jsme z tvarů můstek. Z kostek jsme stavěli hvězdičky. Ta Dobrodružná matematika byla super.
Alžběta Holubcová

Ve středu 13. 5. byla Dobrodružná matematika. Dělali jsme spoustu úkolů. Připravila to Veronika a Kuba. Byli to námořníci. Měli loď a mapu. Podle mapy jsme dělali úkoly. Měřili jsme velrybu, chytali turboželvu, stavěli z kostek souhvězdí a pak i most. Moc se mi to líbilo. Dělali jsme spoustu dalších suprových úkolů. Nakonec jsme našli poklad. Byli to mince.
Eva Friedrichová

Ve středu šly první třídy na Dobrodružnou matematiku. Hráli jsme na námořníky, kteří hledají poklad. Měli jsme loď, která se jmenovala Dobrodruh. Dělali jsme různé úkoly, např. měřili jsme velrybu nebo stavěli různá souhvězdí. Chcete vědět, kdo byl za ty námořníky kromě nás? Kuba a Veronika.
Šimon Albert Buriánek