Vaše reakce

Velké poděkování!

ZŠ Easy Start | 27.03.2019

Velice děkujeme za vesmírný výlet plný dobrodružství, logických úkolů a her zaměřených na spolupráci. Žáci odcházeli nadšení a plní dojmů. Určitě jsme se neviděli naposledy.
Žijte dlouho a blaze :))

STROJ ČASU

Martina Kachlířová | 19.03.2019

Za celý 4. a 5. ročník ZŠ Kutnohorská bych Vám ráda poděkovala za báječný vzdělávací program, který nadchnul nejen naše žáky, ale i přítomné pedagogy.
Děti byly nadšené a nestíhaly se nudit. Vydržely se aktivně zapojovat po celou dobu akce.
Velice poutavou a zábavnou formou jsme se seznámili s vynálezci z dob minulých a prostřednictvím her se mohli vžít do jejich role.

Rádi s Vámi znovu "vycestujeme" i příště. Budeme se těšit na další shledání.

Děkujeme!

Dobrodružná matematika, "Honba za pokladem Černého piráta"

Irena Marvanová, ZŠ Týnec nad Sázavou | 17.03.2019

Protože jsme tento program absolvovali na naší škole poprvé, neměla jsem žádnou představu o tom, co nás čeká.
O to větší bylo moje překvapení, velmi záhy i velké nadšení nad realizací projektu. Stoprocentně doporučuji všem kolegům a upozorňuji, že rozhodně stojí za to, účastnit se spolu se svou třídou. Celá akce byla naprosto dokonalá, dala podnět nejen dětem, ale i nám učitelům. Velmi děkujeme, rádi budeme i nadále spolupracovat!

Stroj času

Žáci ze ZŠ Meteorologická | 07.03.2019

V pondělí 25.2. po velké přestávce jsme měli akci Stroj času. Pán a paní nám povídali o slavných vynálezech, kdo, kdy a co vynalezl a co ty vynálezy dělaly. V týmech jsme plnili různé úkoly. Třeba jsme pomocí zrcátek a červeného laseru zkoumali lom světla.
Také jsme postavili most z dřívek. Dřívka byla kulatá a nešlo po nich moc chodit. Během akce se vyskytovali různé loutky. Například Edison. Loutka měla hlavu v které byla žárovka. Přišlo mi to moc vtipné. Nakonec jsme postavili z koleček malý stroj času.

Reakce na Hru o přežití

Ivana Valentini | 06.03.2019

Vážená paní Krištofová,

velice děkujeme za velmi poutavý výukový program zaměřený na upevnění a procvičení znalostí z provouky a přírodovědy s využitím herních prvků Minecraftu. Všechny žáky bez vyjímky program zaujal, zafixovali si pevněji teorií nabyté pojmy a myslím, že nyní si je dokáží daleko lépe spojit se svým obsahem a nebudou pro ně jen prázdnými formulemi.Velmi oceňuji interaktivnost a hravost celé prezentace.

S přáním hezkého dne,

Ivana Valentini
ZŠ a MŠ OSOV, okr. Beroun

Reakce na Hru o přežití

Žáci 4. C z Neratovic | 04.02.2019

- Milá paní Veroniko, moc mě bavil váš program Hra o přežití. Nejvíc se mi líbilo, jak jsme stavěli z kostiček a jak jsme si povídali o biomech. Ta challenge byla super! Těšíme se, až přijedete zas. Filip -

- Váš program Hra o přežití se mi moc líbil. Minecraft jsem už znala, ale nějaké věci jsem se ještě naučila. Líbilo se mi, jak jsme si stavěli z kostek. Líbilo se mi vaše povídání, víte o minecraftu hodně. Dala jste si s tím velkou práci. Strašně se mi to líbilo. Těším se na vás příště. Kačka. -

- Děkuji za program, moc se mi to líbilo, jak jsme třeba staěli různé obrázky z kostiček a jak jsme se koukali na různé druhy krav. Prosím, přijeďte zas. Samuel. -

- Jsem moc ráda, že jste přijela. A nejvíc se mi na programu líbilo, jak jsme pracovali s kostičkama. A ještě mě překvapilo, že v minecraftu jsou i věci, které jsou ve skutečnosti. A těšíme se zase na vás. Alice. -

- Milá paní Veroniko, ten program se mi hodně líbil. Nejvíc se mi líbila challenge. Určitě jste si dala práci s nabarvením kostek. Také jste nás hodně pobavila. Překvapilo mě, že vůbec víte, co to je Minecraft. -

Některé z reakcí dětí ze ZŠ Radotín na program Velká rodinná rada

Děti ze ZŠ Radotín | 17.12.2018

„Mně se líbilo, jak to dokážete tak hezky říkat a prezentovat. I ten Stroj času byl s vámi moc hezký. U vás to není jenom o tom to říkat, ale dělat to zábavnější. Teď už vím, jak rodiče mají také nějaké problémy s penězi. Když to vyprávíte, moc hezky to zní a je to jako v opravdickém světě. Moc vám děkuju za hezké přednášky. Moc se mi to s váma moc a moc líbilo. Zuzka.“

„Bylo to moc zajímavé a bavilo mě to. A také jsem zjistila, jak mají rodiče těžký život. Také nikdy nechci pracovat v účetnictví. A chtěla bych, abych tam (na program) šla ještě někdy. Natálka.“

„Bylo to skvělé. Naučila jsem se hospodařit s penězi.“

„Líbilo se mi, že jsme vydělali peníze, ale bylo by to lepší, kdyby to bylo delší. Jinak výborný.“

„Nejlepší přednáška. Přijďte ještě jednou.“

„Překvapilo mě, jak to mají dospělí těžké v životě. Bavilo mě, jak jsme si zkoušeli být rodinou.“

„Moc se mi to líbilo a byla bych ráda, aby vznikaly nové programy a projekty a aby nám učitelka do konce školního roku ještě nějaký objednala. Poznatek: nikdy nechci pracovat v účetnictví. A že dospělí mají těžký život.“

„Zjistila jsem, jak těžký to mají dospělí.“

„Bylo to super. Přijďte ještě jednou, prosím.“

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Přidat nový příspěvek

Reakce dětí

Reakce dětí ze 4. třídy na Hru o přežití v ZŠ Martina Luthera v Plzni

13.11.2016 00:22

- Ahoj Veroniko, bylo to moc super. Děkuji, že si sem přijela. Nejvíc se mi líbilo stavění s kostkami. Příště sem můžeš zase přijít, moc se na tebe budu těšit. A nakreslila si ty kostky moc hezky.

- Milá Verčo, moc se mi tvůj přednes líbil. Je to moc hezké, že jsi k nám přijela prezentovat. Moc věcí jsme se všichni dozvěděli od tebe z minecraftu. Nejvíc se mi líbilo, jak jsme skládali kostičky. Samozřejmě se mi líbilo všechno. A s těma kostičkama jsi si dala velkou práci, moc se mi líbily. A chtěla bych takový další přednes. Od Markéty ze 4. B.

- Milá Veroniko, bylo to krásné a úhledné. Bylo vidět, že jsi si s tím dala velkou práci. Asi budu mluvit za celou 4. B, když řeknu, že jsi úžasná. Nejvíce se mi líbilo to stavění s kostek a video. Tvá besídka o hře Minecraft je super! Míša

Další reakce najdete v naší galerii.

Amélie ve světě komiksu, 5. A ze ZŠ Lyčkovo náměstí, Praha

08.10.2015 22:11

- Líbilo se mi, jak měli masky na Čtyřlístek a jak měli všelijaké bubliny.
- Dozvěděla jsem se spoustu nových slov.
- Bylo to vtipný
- Líbilo se mi, jak jsme koukali na Amélii.
- Líbil se mi Tomáš.
- Líbily se mi komiksové postavy
- Vtipné bubliny
- Líbilo se mi, jak jsem předváděla komiksovou postavičku.
- Hry s dobrovolníky
- Líbil se mi film o Amélii.
- Líbilo se mi, že dávali obrázky.
- A líbilo se mi, jak to měli vtipný. A taky, že nás do toho zapojili.
- Odnesla jsem si informace.
- Líbilo se mi, jak Viktor popisoval Tomáše.
- Mám novou knížku, kterou si chci přečíst
- Vím, jak se tvoří komiks a obrázky
- Jak dělali různý srandičky.
- Líbila se mi ta beseda úplně celá.
- Znám novou spisovatelku
- Mně se nejvíc líbilo, jak nám ukázali jak, nakreslit auto co jede
- Líbilo se mi, jak nám dávali ty pracovní listy.
- Líbil se mi Tomáš, jak je vtipný
- Líbilo se mi, že pro nás měli tu trpělivost.
- Líbil se mi celý projekt, i jak šaškoval Tomáš, rekvizity byli suprové. A jak Veronika vše dobře vysvětlila…
- Líbil se mi na konci ten film, jak to udělali.
- Určitě si Amélii přečtu.

Dobrodružná matematika

30.05.2015 16:09

Ve středu 13. 5. 2015 jsme zavítali s programem Dobrodružná matematika do ZŠ ML v Plzni. Námořníci z 1. B nám napsali... 

Ve středu byla dobrodružná matematika. Co jsme dělali? Hráli jsme si na námořníky, rybáře a zpívali jsme píseň. Námořníci byli Kuba a Veronika. Moc se mi to líbilo a nakonec jsme dostali dukáty.
Magdalena Brabcová

Moc se mi líbila dobrodružná matematika. Hráli jsme na rybičky. Kuba byl námořník, Verča a já taky. Pluli jsme lodí a skládali jsme z tvarů můstek. Z kostek jsme stavěli hvězdičky. Ta Dobrodružná matematika byla super.
Alžběta Holubcová

Ve středu 13. 5. byla Dobrodružná matematika. Dělali jsme spoustu úkolů. Připravila to Veronika a Kuba. Byli to námořníci. Měli loď a mapu. Podle mapy jsme dělali úkoly. Měřili jsme velrybu, chytali turboželvu, stavěli z kostek souhvězdí a pak i most. Moc se mi to líbilo. Dělali jsme spoustu dalších suprových úkolů. Nakonec jsme našli poklad. Byli to mince.
Eva Friedrichová

Ve středu šly první třídy na Dobrodružnou matematiku. Hráli jsme na námořníky, kteří hledají poklad. Měli jsme loď, která se jmenovala Dobrodruh. Dělali jsme různé úkoly, např. měřili jsme velrybu nebo stavěli různá souhvězdí. Chcete vědět, kdo byl za ty námořníky kromě nás? Kuba a Veronika.
Šimon Albert Buriánek