Vaše reakce

Dobrodružná matematika

2.A a Mgr. Pavla Budějovská, ZŠ Křesomyslova, Praha 4 | 14.03.2015

Několik slov o programu:
velmi nápadité provedení, oběma lektory výborně metodicky zvládnuté. Děti prošly zajímavou cestou za pokladem, rozvíjející prostorovou orientaci a představivost, plnily úkoly z kombinatoriky, musely použít schopnosti rychlého rozhodování, komunikační dovednosti, a přitom všem se dobře bavily. A nejen děti, ale i já. Dobře jste vybrali i téma, které už samo o sobě evokuje něco neobyčejného a zajímavého. Vaše pirátská píseň se určitě stane jednou z nejoblíbenějších hitů třídy.

Děkuji a přeji hodně nadšených dětí.

Beseda o starých řemeslech

Margita Janoušková, ZŠ B.Hrabala | 01.03.2015

Dobrý den,

chtěla bych Vám moc poděkovat za zprostředkování akce pro naše žáčky. Dětem se to moc líbilo.
My s kolegyní také velmi velmi hodnotíme netradiční pojetí a oceňujeme velmi vhodné propojení
z učivem prvouky.

Poděkování

ZŠ Vašatova, Kladno | 25.02.2015

Dobrý den,

budu citovat děti: dobrý, strašně se mi to líbilo, bylo to krátké, legrační, srandovní, úžasné, zajímavé.

A za nás učitelky – bylo dobré žáky s touto oblastí literatury blíže seznámit. Děti jste zaujaly, pracovali s chutí.

Přeji mnoho úspěchů ve vaší práci.

S pozdravem Paulová

JAK JSME TVOŘILI KOMIKSY

kolektiv učitelek ze Základní školy Malý Újezd | 18.02.2015

Ve čtvrtek 5. 2. 2015 proběhla na naší škole hravá interaktivní beseda pod názvem "Co se schová do bubliny". V rámci rozvoje čtenářské gramotnosti se žáci netradiční formou seznamovali s tvorbou komiksů. Naučili se abecedu komiksových citoslovcí, druhy komiksových bublin i užitečných piktogramů a základní tvorbu komiksů. Tyto nejen psali a kreslili, ale i hráli.

Lektorky byly velice kreativní, zábavné, pohotové. Zaujaly všechny děti od první do páté třídy. Pomůcky a film měli výborně zpracován. Každé dítě dostalo komiks a letáčky s nabídkou knih. Většina dětí ihned po skončení besedy zasedla do lavic a začala tvořit své vlastní komiksy. V příloze zasíláme malou ukázku.

Dopis od páťáků ze ZŠ Benátky nad Jizerou

5. A – Petr Thoss, Lukáš Růžek, Šimon Kresta | 23.01.2015

Dne 21. 1. jsme byli na besedě o komiksu v multimediální učebně. Tam na nás čekaly dvě paní. První z nich se jmenovala Klára Smolíková, druhá Veronika Krištofová. Klára Smolíková je spisovatelka a scénaristka, Veronika galeristka a malířka. Klára píše komiksy, ale i knihy. Jejím nejznámějším komiksem je Viktorka. Z besedy jsme se dozvěděli spoustu zajímavého. Například, že ten, kdo píše komiks, není komiksák, ale scénárista. Zjistili jsme, že první komiks vznikl 2 500 let před naším letopočtem. S komiksem jsme se dříve mohli setkat také v kostelích. Nebyly v časopisech, ale na obrazech. Obrazy neobsahovaly bubliny, ale tzv. mluvící pásky a byly napsány v latině. První komiksy, jak je známe dnes, se poprvé objevily v Americe. Vznikly proto, aby se lidé, kteří se sem přestěhovali z Evropy, mohli dozvědět, co se děje ve světě. Prvním takovým komiksem byl Žlutý kluk. Také jsme se dozvěděli, že existuje komiks i komix. Komiks je určen dětem a komix dospělým. V průběhu jsme si sehráli pár scének a dostali jsme i pracovní listy, na kterých jsme si mohli dotvořit komiks podle vlastní fantazie. Bylo to velmi pěkné a zábavné.

Poděkování za besedu na ZŠ Červené Janovice

Anna Marušková | 21.01.2015

Dne 13.1. jsme uskutečnili besedu na téma "Co se schová do bubliny". Protože děti už o komiksech něco věděly a jejich tvoření je baví a zajímá, byla vaše beseda bezva povyražení. Moc se to všem líbilo. Děkujeme také za dárečky.

Poděkování za prima besedu

Martina Štiplová, ZŠ Milín | 14.01.2015

Naši žáčci se při tvorbě komiksů s Vámi hodně vyřádily a ze zbytků materiálů, které jste nám přenechaly, jsem připravila další zajímavou hodinu literární výchovy.
Moc děkuji za všechny náměty.

<< 9 | 10 | 11 | 12 | 13 >>

Přidat nový příspěvek

Reakce dětí

Reakce dětí ze 4. třídy na Hru o přežití v ZŠ Martina Luthera v Plzni

13.11.2016 00:22

- Ahoj Veroniko, bylo to moc super. Děkuji, že si sem přijela. Nejvíc se mi líbilo stavění s kostkami. Příště sem můžeš zase přijít, moc se na tebe budu těšit. A nakreslila si ty kostky moc hezky.

- Milá Verčo, moc se mi tvůj přednes líbil. Je to moc hezké, že jsi k nám přijela prezentovat. Moc věcí jsme se všichni dozvěděli od tebe z minecraftu. Nejvíc se mi líbilo, jak jsme skládali kostičky. Samozřejmě se mi líbilo všechno. A s těma kostičkama jsi si dala velkou práci, moc se mi líbily. A chtěla bych takový další přednes. Od Markéty ze 4. B.

- Milá Veroniko, bylo to krásné a úhledné. Bylo vidět, že jsi si s tím dala velkou práci. Asi budu mluvit za celou 4. B, když řeknu, že jsi úžasná. Nejvíce se mi líbilo to stavění s kostek a video. Tvá besídka o hře Minecraft je super! Míša

Další reakce najdete v naší galerii.

Amélie ve světě komiksu, 5. A ze ZŠ Lyčkovo náměstí, Praha

08.10.2015 22:11

- Líbilo se mi, jak měli masky na Čtyřlístek a jak měli všelijaké bubliny.
- Dozvěděla jsem se spoustu nových slov.
- Bylo to vtipný
- Líbilo se mi, jak jsme koukali na Amélii.
- Líbil se mi Tomáš.
- Líbily se mi komiksové postavy
- Vtipné bubliny
- Líbilo se mi, jak jsem předváděla komiksovou postavičku.
- Hry s dobrovolníky
- Líbil se mi film o Amélii.
- Líbilo se mi, že dávali obrázky.
- A líbilo se mi, jak to měli vtipný. A taky, že nás do toho zapojili.
- Odnesla jsem si informace.
- Líbilo se mi, jak Viktor popisoval Tomáše.
- Mám novou knížku, kterou si chci přečíst
- Vím, jak se tvoří komiks a obrázky
- Jak dělali různý srandičky.
- Líbila se mi ta beseda úplně celá.
- Znám novou spisovatelku
- Mně se nejvíc líbilo, jak nám ukázali jak, nakreslit auto co jede
- Líbilo se mi, jak nám dávali ty pracovní listy.
- Líbil se mi Tomáš, jak je vtipný
- Líbilo se mi, že pro nás měli tu trpělivost.
- Líbil se mi celý projekt, i jak šaškoval Tomáš, rekvizity byli suprové. A jak Veronika vše dobře vysvětlila…
- Líbil se mi na konci ten film, jak to udělali.
- Určitě si Amélii přečtu.

Dobrodružná matematika

30.05.2015 16:09

Ve středu 13. 5. 2015 jsme zavítali s programem Dobrodružná matematika do ZŠ ML v Plzni. Námořníci z 1. B nám napsali... 

Ve středu byla dobrodružná matematika. Co jsme dělali? Hráli jsme si na námořníky, rybáře a zpívali jsme píseň. Námořníci byli Kuba a Veronika. Moc se mi to líbilo a nakonec jsme dostali dukáty.
Magdalena Brabcová

Moc se mi líbila dobrodružná matematika. Hráli jsme na rybičky. Kuba byl námořník, Verča a já taky. Pluli jsme lodí a skládali jsme z tvarů můstek. Z kostek jsme stavěli hvězdičky. Ta Dobrodružná matematika byla super.
Alžběta Holubcová

Ve středu 13. 5. byla Dobrodružná matematika. Dělali jsme spoustu úkolů. Připravila to Veronika a Kuba. Byli to námořníci. Měli loď a mapu. Podle mapy jsme dělali úkoly. Měřili jsme velrybu, chytali turboželvu, stavěli z kostek souhvězdí a pak i most. Moc se mi to líbilo. Dělali jsme spoustu dalších suprových úkolů. Nakonec jsme našli poklad. Byli to mince.
Eva Friedrichová

Ve středu šly první třídy na Dobrodružnou matematiku. Hráli jsme na námořníky, kteří hledají poklad. Měli jsme loď, která se jmenovala Dobrodruh. Dělali jsme různé úkoly, např. měřili jsme velrybu nebo stavěli různá souhvězdí. Chcete vědět, kdo byl za ty námořníky kromě nás? Kuba a Veronika.
Šimon Albert Buriánek