Reference

Novodobé dějiny - projektový den v ZŠ Nová
Vladimír Zápotočný, 16. 12. 2020
Hodnocení projektového dne:
Interaktivní hra vtáhla žáky do děje, byla velkým přínosem, protože byla
vedena praktickou a zábavnou formou. Týmy spolupracovaly a předávaly si získané
poznatky. Požadavky byly pro žáky srozumitelné a zadané úkoly plnili žáci se
zájmem. Projektový den splnil plánovaná očekávání a byl přijat pozitivně i
žáky, což bylo zjištěno zpětnou vazbou.
Hra o přežití v ZŠ Všehrdova
Projektový den, 6. 12. 2020
Paní Veronika Krištofová přinesla především praktický pohled na projektovou výuku. Získala si žáky svým vřelým přístupem, povídáním, hrami a v neposlední řadě praktickou hrou s kostkami.
Žáci si také sestavili krychli z papíru, na kterou namalovali svůj "minecraftový svět". Celý den jsme si společně báječně užili. Projekt se vydařil.
Velká rodinná rada v ZŠ Vitae
Anežka Reichelová, 5. 10. 2020
Dobrý den, paní Krištofová,
pokud jste měla již příležitost mluvit s Vaší lektorkou Andreou Marečkovou, víte, že jsme byli nadšeni. A to nejen náš učitelský tandem, ale především děti.
Nás učitelky lektorka nadchla respektujícím přístupem a komunikačními dovednostmi, které ladí s nastavením a formou, jakou se tu snažíme učit.
Děti se do hry ponořily, s lektorkou velmi dobře spolupracovaly, z posunů hry bylo patrné, že jde o velmi promyšlený a propracovaný koncept, který nasvítil problematiku finanční gramotnosti z více úhlů pohledu. Děti vše snadno chápaly a zvraty hry si užívaly.
Ve zpětné vazbě děti samy uvedly, že se dozvěděly řadu zajímavých a důležitých informací, a že je celý program nesmírně bavil a lektorka jim byla velmi sympatická.
Děkujeme tímto za podnětný a profesionálně realizovaný program.
Ze života v ZŠ Nad Přehradou
Helena Fiedlerová, 24. 2. 2020
Dobrý den, ráda Vám zpětnou vazbu poskytnu.
Pořad se mi velmi líbil, ale nadšené byly hlavně děti. Z mého pohledu byly
všechny aktivity zajímavé - vyvážené. Já ani děti nedokážeme vyzdvihnout žádnou
z aktivit - každému se líbilo něco jiného, ale všichni jsme byli celkově
nadšeni. Program byl založený na faktech, byl dynamický, děti pracovaly s
nadšením. Seznámit se s novodobými dějinami touto formou považuji za ideální.
Zdravím a přeji hodně nadšených žáků.
Ze života české společnosti v ZŠ Zásmuky
Dana Zářecká, 13. 2. 2020
Dobrý den, paní Krištofová,
ještě jednou děkuji za super dopoledne, které jsme mohli prožít, a posílám přepis hodnocení dětí (nechala jsem bez úprav)
Kluci hodnotili v bodech:
1. perfektně připravené
2. bylo to hodně srandovní, nejlepší pionýrský slib, oblečení na TV
3. dokázali jsme se vžít do role
4. herecký výkon Veroniky byl skvělý
5. měla spoustu materiálů k dané době
6. úkoly byly zábavné
7. měli jsme možnost volby
8. bylo fajn sledovat stárnutí postav
9. chceme podobný program
A holky:
Bylo to zábavné, hodně hravé a naučné. Bavila nás hlavně spartakiáda a reklamy na hračky. Bavily nás volby a kradení totáčů. Tím, že byla Veronika z dramaťáku, říkala to velmi zábavně. Bylo to lepší o to, že to bylo formou hry a ne nudným učením. Dozvěděli jsme se spoustu nových věcí.
Můj obdiv Vám patří zejména za nápad, jak systematicky a přijatelnou formou dětem přiblížit tak dlouhé a těžké období, při tom je pobavit a umožnit prožít situace typické pro jednotlivé etapy. Váš přístup byl už "jen" třešinkou na dortu.
Ze života české společnosti
Děti z 6. třídy ZŠ Křimická
1. 12. 2019
- Mně se to líbilo a děkuji za to. Teď jsem si doopravdy uvědomila, jak se ti lidé měli a hrozně jich lituju. V té době to lidé museli mít těžké a my si musíme vážit doby, kterou máme.
- Mně se líbilo to, že jsme si připomněli staré události, které nám změnily zemi. Moc si toho vážím a děkuji za tuhle uspořádanou práci. Nelíbilo se mi, že to trvalo jen 4 hodiny.
- Líbilo se mi, že jsem se dozvěděl vše o historii a že jsme se do toho mohli zapojit všichni.
- Skvělá hra a nápad. Škoda, že to není delší.
- Osobně se mi líbí, jak jsi tento program udělala moc zábavným a taky se mě dotklo to, jaké to bylo v minulých dobách, kdy přišli komunisté. Byla to přísná, zlá a odporná doba.
Velká rodinná rada
ZŠ Jesenice, Svárovská Michaela
26. 11. 2019
Vážená paní Krištofová,
minulý týden jste u nás, na Základní škole v Jesenici u Prahy, vedla výše uvedený seminář ohledně finanční gramotnosti.
Za všechny mé kolegyně z pátých tříd Vám chceme moc poděkovat. Seminář byl úžasný, zábavně vedený, pro děti velmi srozumitelně poučný, děti o něm mluví ještě teď a to myslím vážně.
Budeme se těšit na další spolupráci s Vámi.
Ze života české společnosti
Projektový den v ZŠ U Krčského lesa očima dětí
26. 11. 2019
Nejvíce se mi líbilo to, že to byla jedna velká hra, mohla jsem si tak vyzkoušet například i volit. Lucka
Moc se mi líbilo, že jsme mohli pracovat ve skupině. Hodně se mi líbilo, jak jsme si hráli na tu rodinu. Viki
Nejvíce se mi líbilo, jak jsme měli vymyslet reklamu na hračky. Valentýna
Super bylo, že jsme vyjadřovali to, co si o těch věcech myslíme. Bylo to jako hra. Ondra
Všichni jsme vlastně zjistili, že máme být rádi, jaký máme dnes dobrý život. Laura
Ze života české společnosti
Projektový den v ZŠ U Krčského lesa14. 11. 2019
Interaktivní hra vtáhla žáky do děje, byla velkým přínosem, protože byla vedena praktickou a zábavnou formou. Týmy spolupracovaly a předávaly si získané poznatky. Požadavky byly pro žáky srozumitelné a zadané úkoly plnili žáci se zájmem. Projektový den splnil plánovaná očekávání a byl přijat pozitivně i dětmi, což bylo zjištěnou zpětnou vazbou.
Stroj času očima dětí
ZŠ Křimická, 14. 11. 2019
- Líbilo se mi to. Nejvíc mě zaujalo, jak jsme stavěli most. A ještě se mi líbilo, jak jezdil ten vůz. -
- Překvapilo mě, že jsme neutíkali z tělocvičny a ještě mě překvapilo, že jsme nedokázali postavit. most. Líbilo se mi hraní panáčků.
- Mě se to líbilo, protože to bylo zábavný a docela naučné. Třeba mě hodně bavilo to, jak jsme stavěli ten most a bavily mě i jiné věci.
- Líbila se mi stavba mostu, směrování laseru a piškvorky.
- Moc se mi to líbilo, bylo to pěkné. Nejvíc mě zaujalo, jak jsme museli přimontovat ty zubatá kolečka na to dřevo. Také se mi líbilo předvádění rolí.
- Bylo to docela dobré. Původně se to jmenovalo Stroj času, čekal jsem, že to bude zaměřeno spíš na budoucnost, ale minulost mě bavila možná více než budoucnost.
- Bylo to poučné a hezké a smíchyplné. Líbilo se mi to, hlavně jak mluvila Verča.
Reakce na projektový den Ze života české společnosti
Páťáci ze ZŠ Křesomyslova28.10.2019
Premiéra projektového dne Ze života české společnosti v ZŠ Křesomyslova
Gabriela Kobernová21.10.2019
Cesta za pokladem Černého piráta
2. třídy ze ZŠ Radotín13.10.2019
Putování s námořníky bylo dětem podáno velmi poutavou formou. Vedlo děti k aktivitě, nutilo je přemýšlet. Všechny děti s nadšením spolupracovaly. Instruktoři byli skvělí, nenechaly děti odpočívat. Mělo to šťávu a rychle to uteklo.
Expedice Čtyřlístek
ZŠ EasyStart10.10.2019
Tento rok je to 50 let od prvního výtisku velice známého a oblíbeného dětského komiksu "Čtyřlístek". Na oslavu tohoto krásného jubilea k nám přijelo divadlo Besedárium, které si pro první a druhou třídu připravilo interaktivní zábavný program s názvem - "Expedice Čtyřlístek". Děti byly od začátku programu zataženy do života Fifinky, Myšpulína, Bobíka a Pindi. Žákům byla odtajena pravidla komiksu jako např. jak správný komiks vypadá, jak vypadají postavy komiksu a samozřejmě hlavně také to, jak se komiksová postava "dorozumívá". Všechna tato pravidla si mohly děti vzápětí prakticky vyzkoušet. Po celou dobu programu pracovali všichni aktivně a s velkým nadšením.
Matematika v příbězích
Mgr. Dagmar Heráňová, ZŠ Velké Přílepy30.06.2019
Na konci dubna přijeli do naší školy organizátoři společnosti Besedárium s programem Matematika v příbězích pro 1., 3. a 4. ročník. Moderátor Jakub vedl program velmi zábavnou a poutavou formou. Byl vynikající vypravěč a dovedl děti zapálit pro celou hru. Děti pracovaly ve skupinkách, navzájem si radily a musely při hledání řešení vzájemně spolupracovat. Děti, aniž by si to uvědomovaly, plněním úkolů procvičovaly matematiku a logiku, udržely pozornost a aktivně pracovaly po celou dobu programu, což potvrdily i jejich třídní učitelky.
Velká rodinná rada
Mgr. Eva Cupalová, třídní učitelka 5.E, ZŠ Angel, Praha22.06.2019
Cesta za pokladem Černého piráta
Marcela Pávková02.06.2019
Houstone, máme problém
Cesta za pokladem Černého piráta
Mgr. Helena Brejlová, třídní učitelka 2.C16.05.2019
Velká rodinná rada
ZŠ Neveklov15.05.2019
Velká rodinná rada
ZŠ Ke Kateřinkám14.05.2019
Oslovila jsem paní učitelky a žáky na hodnocení.Napsali toto:- super, výborný program, dobře vymyšlené,bylo to zábavné a ne nudné, program nebyl pozadu - youtube- dobrý příběh, krásně provedené, ocenili, že rodiny nebyli úplně normální- krásné pomůcky, ocenili, že dostali peníze a viděli jak utrácejí- hry, úžasně udělaná sazka a sázky, losovací zařízení- lekce do života, co si pojistit- moc sympatická paní - děkujeme- Jinak to bylo celkově moc pěkné- Beseda byla pro žáky zajímavá, pracovali dobře, soustředili se.- Lektorka měla připravené hezké a názorné materiály. Žáci pracovali s různými situacemi v humorných rodinách, seznámili se s rozpočtem rodiny, pojištěním, cenami v obchodech, možnostmi výdělku.- Minusem bylo to, že se muselo pospíchat - chtělo by to víc času.
Duhový cirkus
MŠ Bystříce24.04.2019
Velké poděkování!
ZŠ Easy Start27.03.2019
Stroj času
Martina Kachlířová19.03.2019
Dobrodružná matematika, "Honba za pokladem Černého piráta"
Irena Marvanová, ZŠ Týnec nad Sázavou17.03.2019
Stroj času
Žáci ze ZŠ Meteorologická07.03.2019
Reakce na Hru o přežití
Ivana Valentini, ZŠ a MŠ OSOV, okr. Beroun 06.03.2019
Reakce na Hru o přežití
Žáci 4. C z Neratovic | 04.02.2019
Některé z reakcí dětí ze ZŠ Radotín na program Velká rodinná rada
Děti ze ZŠ Radotín17.12.2018
Hra o přežití
Alena Bartová05.12.2018
Velká rodinná rada
Děti ze ZŠ Štěrboholy13.11.2018
Velká rodinná rada - reakce na nový program Besedária
Děti ze ZŠ Křesomyslova20.10.2018
Stroj času
žáci 3.A ZŠ Světice23.05.2018
Děkujeme za skvělý program! Neskutečně moc jsme si ho užili. Posíláme video, snad Vás potěší! Těšíme se na další zážitky s Vámi.
Hra o přežití a Stroj času
žáci 4. tříd ZŠ Světice23.05.2018
Cesta za pokladem
ZŠ Světice 1. třídy22.05.2018
Stroj času v ZŠ Vrané nad Vltavou
Jaroslava Hnátová16.03.2018
Stroj času v ZŠ Hostivice
Iva Hlásenská10.03.2018
Neskutečně přínosný pro děti i pro mne..Opět jsem si uvědomila, jak je důležité pracovat s dětmi, jakým způsobem jim předkládat látku, co dělat pro to, aby je zkoumání, poznávání bavilo..Jejich nadšení, zápal, snahu jste viděli sami..Jsem na ně moc pyšná!!
Stroj času z pohledu učitele
Mgr. Eva Ciprysová, ZŠ německo-českého porozumění13.02.2018
Stroj času očima dětí ze ZŠ německo-českého porozumění
ZŠ německo-českého porozumění13.02.2018
V únoru 2018 jsme se my, čtvrťáci a pá'táci,vypravili pomocí Stroje času za světovými vynálezci. Cesta to byla vskutku napínavá a zábavná. Pracovali jsme v týmech, takže zadané úkoly jsme dokázali překonat. Průvodci nám byli světoznámí vynálezci jako je Archimedes, Leonardo da Vinci, ale i Thomas Alva Edison.
Besedárium umělo úspěch.
ZŠ Všehrdova20.01.2018
Reakce dětí na progrram Stroj času
ZŠ Křesomyslova05.01.2018
Houstone, máme problém
Fodorová, ZŠ Klánovice07.12.2017
Čtyřlístek v ZŠ Roztoky
L. Marušková, ZŠ Roztoky24.11.2017
Expedice Čtyřlístek
Milada Fleková, ZŠ Na Slovance16.10.2017
Matematika s námořníky
Radka Plasová15.10.2017
Dobrodružná matematika
Dana Štrojsová, Eva Janíčková, ZŠ a MŠ Byšice13.06.2017
Velké poděkování
Věra Kovačková, ZŠ Světice04.06.2017
14x Dobrodružná matematika v JZŠ Beroun
Eva Chlumská04.06.2017
Dobrý den,
Reakce na program s dobrodružnou matematikou
Tereza Sachlová, ZŠ Tuřany24.04.2017
Celý program od počátku probíhal velmi plynule. Lektoři upoutali pozornost dětí již od samého počátku díky skvělému příběhu, který děti zaujal ihned. Letět totiž do vesmíru a sám se o to zasloužit, no to byla bomba. Velmi oceňuji, že děti pracovaly z velké části ve skupinách napříč ročníky a velmi zábavně si osvojovaly prostředí matematiky a geometrie, navzájem měly šanci zkoušet, experimentovat a obohacovat se. Promyšlená plynulost celého příběhu (programu) od částí evokujících, plynoucích k úlohám a úkolům až po závěrečnou část reflexe. Každý měl možnost zažít pocit úspěchu a uplatnění ve skupině. Program obohatil nejen děti ale i nás učitele. Práce lektorů byla opravdu profesionální, vlídná, zvládnutá jak po stránce organizační, metodické tak přístupu k dětem samotným.
Minecraft u Ještěřek
Hana Malečková09.03.2017
Hra o přežití v ZŠ Rudná
L. Barvová, I. Konečná26.01.2017
Houstone, máme problém
ZŠ Psáry, Monika Mazůrová03.01.2017
Beseda Jsem Youtuber!
Natalie Matyas16.12.2016
Hra o přežití
ZŠ Brána jazyků16.12.2016
Reakce dětí ze 4. třídy na Hru o přežití v ZŠ Martina Luthera v Plzni
13.11.2016
- Ahoj Veroniko, bylo to moc super. Děkuji, že si sem přijela. Nejvíc se mi líbilo stavění s kostkami. Příště sem můžeš zase přijít, moc se na tebe budu těšit. A nakreslila si ty kostky moc hezky.
- Milá Verčo, moc se mi tvůj přednes líbil. Je to moc hezké, že jsi k nám přijela prezentovat. Moc věcí jsme se všichni dozvěděli od tebe z minecraftu. Nejvíc se mi líbilo, jak jsme skládali kostičky. Samozřejmě se mi líbilo všechno. A s těma kostičkama jsi si dala velkou práci, moc se mi líbily. A chtěla bych takový další přednes. Od Markéty ze 4. B.
- Milá Veroniko, bylo to krásné a úhledné. Bylo vidět, že jsi si s tím dala velkou práci. Asi budu mluvit za celou 4. B, když řeknu, že jsi úžasná. Nejvíce se mi líbilo to stavění s kostek a video. Tvá besídka o hře Minecraft je super! Míša
Reakce od žáků ZŠ Jižní a Amélii ve světě komisku
František Walter29.06.2016
V pondělí 16.5. k nám přišly Verča s Tomem. Povídali nám o komiksech. Protože program se jmenoval Amélie ve světe komiksu. Vysvětlovaly nám různé komiksy. Nejčastěji je asi s více obrázky a bublinami a ještě je také s mnoha obrázky ale zase je bez bublin a ještě je jeden způsob a ten se nazývá cartoon. Čte se to jako kartůn. Je to jeden obrázek s jednou nebo více bublinami. Bubliny se rozdělují na více druhů, mluvící......., myslící......... a křičící...... Říkaly, že první komiks byl yellow kid neboli žlutý kluk a vznikl v Americe a vznikl, protože dříve lidé v Americe uměli jen svoji řeč. A když byl ten komiks, tak lidé věděli, co to znamená. Žlutý kluk neměl bubliny, ale psalo se mu to na jeho žluté oblečení. Psalo se mu to aglicky a tak se lidé naučily anglicky. Amélie ve světě komiksu se to jmenovalo podle knihy ta se jmenovala stejně. Knihu napsala Petra Neomilnerová a nakreslil to Lubomír Kupčík. Skoro jako jediní jsme viděli Amélie a kočičí painisimo v komiksu. Bylo to úůůůžasné doporučí vám to mělo to 5 hvězdiček. A bez chybičky.
Reakce od žáků ZŠ Jižní a Amélii ve světě komisku
Anna Petrová, ZŠ Jižní29.06.2016
16.5. měla třída 3. J program Amélie ve světě komiksu. Prováděli to Verča a Tom, kteří znají autorku Petru Neomillnerovou a ilustrátora Lubomíra Kupčíka, kteří napsali tři knihy: Amélie a tma, Amélie a barevný svět, Amélie a duchové. Učili nás, jak se dělá takový komiks. Celé to bylo o Amélii, která se utopila i s její maminkou. Amélii je 12 už 150 let. Po chvílích si někoho zavolali, aby jim dělal komiksovou postavu, která se nesměla hýbat a k ní dali nějakou bublinu, třeba mluvící ŘEČ, myslící MYSL a křičící KŘIK. Pak nás také učili, jak se dělají v komiksu zvuky, třeba krák, žbluňk, crrr. Měli jsme 3 listy a na nich: kreslení zvuků, pak nakreslit Amélii a udělat reklamu na květiny. Na závěr nám pustili komiks Amélie, který ještě nevyšel. Byli jsme z mála dětí na světě, které ho viděli. Moc se mi to líbilo, bylo to krásné a hravé. Moc bych chtěla poděkovat Verče a Tomovi za to, že nám to připravili.
Ubráním se!
Jitka Chytrá07.06.2016
Bláznivé dějiny
Zuzana Schilhartová, ZŠ s RVJ L.Coňka 40/3, 142 00 Praha 4 - Písnice05.06.2016
Amélie ve světě komiksu 20.4.2016
Hana Paušová ZŠ Easy Start s.r.o. Plzeň24.04.2016
Amélie ve světě komiksu
Silvie Lešinská, třídní učitelka, Základní škola Větrník, Čelákovice16.04.2016
Bláznivé dějiny
Ilona Kubísková, ZŠ Klánovice15.04.2016
Duhový cirkus
Hlaváčová, Baštová, MŠ Ovčí Hájek13.04.2016
Matematika pro 1. a 2. třídu "Za pokladem černého piráta"
ZŠ Kladno, Velvarská17.03.2016
Prožili jsme jedinečné představení při putování k pokladu. Obohatilo nejen děti, ale i učitele. Na tento program budeme dlouho vzpomínat. Vřele všem doporučujeme. Určitě vybere další program z Vaší nabídky.
Houstone, máme problém
ZŠ Zvole5.03.2016
Program pro předškoláky
MŠ Trojlístek, Iva Vrbová, zástupkyně ředitelky02.03.2016
Expedice Čtyřlístek
ZŠ Štěrboholy25.02.2016
Dobrý den, paní Krištofová,dne 23. 2. 2016 proběhl na naší škole ZŠ Štěrboholy interaktivní program Expedice Čtyřlístek. Program byl vtipný, zábavný, poučný, zajímavý ... jedním slovem parádní. Děkujeme.Paní učitelky Jana a Lucka
Komiksová Amélie
ZŠ letce Františka Nováka Sokoleč02.02.2016
Dobrodružná matematika s Veronikou a Kubou
ZŠ, MŠ, ZUŠ Jesenice25.01.2016
Dobrodružná matematika
ZŠ Psáry13.12.2015
Expedice Čtyřlístek
ZŠ Roztoky27.11.2015
Dobrodružná matematika
ZŠ Roztoky20.10.2015
Čtyřlístek a Amélie ve světě komiksu
Mgr. Milada Martínková, ZŠ a MŠ Osek 14.10.2015
Amélie ve světě komiksu očima dětí
Beseda o Amélii
Lucie Kimešová, ZŠ Lyčkovo náměstí02.10.2015
Zahájení školního roku s Dobrodružnou matematikou
Petra Illichová, ZŠ Praha - Lipence11.09.2015
Dobrodružná matematika očima dětí
30.05.2015
Ve středu 13. 5. 2015 jsme zavítali s programem Dobrodružná matematika do ZŠ ML v Plzni. Námořníci z 1. B nám napsali...
Beseda o Josefu Škvoreckém
Eva Liberdová, ZŠ Dolní Chabry25.05.2015
Dobrodružná matematika s Veronikou a Kubou
Žáci a pedagogové ZŠ Světice24.05.2015
Dobrodružná matematika ve 2. třídách
ZŠ Martina Luthera, Plzeň15.05.2015
Dobrodružná matematika
Silvie Lešinská13.05.2015
Velká pochvala
Marcela Šiková, ZŠML Plzeň15.04.2015
Poděkování za program na Noci s Andersenem na naší škole.
ZŠ a MŠ Chraštice07.04.2015
Poděkování za program pro předškolní děti
MŠ 4 pastelky, Praha05.04.2015
Reakce od žáčků 1. třídy
1. B., ZŠ Bohumila Hrabala18.03.2015
Dobrodružná matematika
2.A a Mgr. Pavla Budějovská, ZŠ Křesomyslova, Praha 414.03.2015
Beseda o starých řemeslech
Margita Janoušková, ZŠ B.Hrabala
01.03.2015
Dobrý den,
Poděkování
ZŠ Vašatova, Kladno
25.02.2015
Jak jsme tvořili komiksy
kolektiv učitelek ze Základní školy Malý Újezd18.02.2015
Dopis od páťáků ze ZŠ Benátky nad Jizerou
5. A - Petr Thoss, Lukáš Růžek, Šimon Kresta23.01.2015
Dne 21. 1. jsme byli na besedě o komiksu v multimediální učebně. Tam na nás čekaly dvě paní. První z nich se jmenovala Klára Smolíková, druhá Veronika Krištofová. Klára Smolíková je spisovatelka a scénaristka, Veronika galeristka a malířka. Klára píše komiksy, ale i knihy. Jejím nejznámějším komiksem je Viktorka. Z besedy jsme se dozvěděli spoustu zajímavého. Například, že ten, kdo píše komiks, není komiksák, ale scénárista. Zjistili jsme, že první komiks vznikl 2 500 let před naším letopočtem. S komiksem jsme se dříve mohli setkat také v kostelích. Nebyly v časopisech, ale na obrazech. Obrazy neobsahovaly bubliny, ale tzv. mluvící pásky a byly napsány v latině. První komiksy, jak je známe dnes, se poprvé objevily v Americe. Vznikly proto, aby se lidé, kteří se sem přestěhovali z Evropy, mohli dozvědět, co se děje ve světě. Prvním takovým komiksem byl Žlutý kluk. Také jsme se dozvěděli, že existuje komiks i komix. Komiks je určen dětem a komix dospělým. V průběhu jsme si sehráli pár scének a dostali jsme i pracovní listy, na kterých jsme si mohli dotvořit komiks podle vlastní fantazie. Bylo to velmi pěkné a zábavné.
Co se schová do bubliny
Anna Marušková, ZŠ Červené Janovice21.01.2015
Dne 13.1. jsme uskutečnili besedu na téma "Co se schová do bubliny". Protože děti už o komiksech něco věděly a jejich tvoření je baví a zajímá, byla vaše beseda bezva povyražení. Moc se to všem líbilo. Děkujeme také za dárečky.
Prima beseda
Martina Štiplová, ZŠ Milín
14.01.2015
Komiksy
PaedDr. Iveta Vávrová, ZŠ Kostelec nad Labem07.01.2015
Setkání s Klárou Smolíkovou
Mgr. Jiřina Mariničová, ZŠ Jana Wericha08.12.2014
Co se vejde do bubliny
Naďa Hrabalová, ZŠ Kačice
22.11.2014
Komiksy
ZŠ sv. Voršily, Pavla Tichá
20.11.2014
Beseda o komiksech
ZŠ Dolní Počernice, Šárka Brabencová
17.11.2014
Komiks
Věra Ježková, ZŠ Kladská
13.11.2014
Beseda Co se schová do Bubliny
Katka Hrnčířová, ZŠ Štěrboholy
10.11.2014
Reakce na besedu o komiksu
PaedDr. Iveta Stehlíková Bassyová
zástupkyně ředitelky školy a výchovný poradce
ZŠ nám. Curieových, Praha
30.10.2014
Beseda se dětem moc líbila a těšily se samozřejmě, až si budou dělat vlastní komiks. Některé děti se do toho pustily hned včera večer, některé vydržely do dnešního dopoledne. Posílám Vám alespoň pár oskenovaných prací. Myslím, že Vaše pojetí besedy bylo pro všechny inspirativní a poučné a pro mě krom toho i velmi profesionálně odvedené. Ještě jednou děkuji.